Rawat pesakit pakai pistol mainan bateri budak kecik. boleh percaya ke?

p3
Pada zaman ini yang semakin maju ini semakin ramai yang memilih kaedah rawatan secara saintifik berbanding dengan kaedah rawatan alternatif tradisional. Namun masih rami juga yang memilih kaedah alternatif sebagai salah satu cara untuk merawat apa apa permasalahan didalam diri masing masing.

Pelbagai kaedah rawatan alternatif kini boleh dilihat di media sosial memandingkan teknologi yang semakin maju yang membolehkan kaedah kaedah rawatan boleh dirakamkan dan dikongsikan di media sosial. Akibat dari keadaan ini ada yang bersetuju dan ada yang tidak bersetuju dengan kaedah rawatan alternatif ini.

Walaubagaimanapun viral di media sosial apabila seorang pengamal atau perawat yang menggunakan kaedah alternatif ini menjadi viral di media sosial kerana beliau menggunakan pistol mainan kanak kanak yang boleh didapati di pasar malam. Mungkin ianya agak melucukan apabila kedengaran bunyi dari pistol tersebut yang terang terang keanak anakan.

Kaedah rawatan ini jarang dijumpai dan menimbulkan rasa mushkil netizen kerana merawat menggunakan pistol mainan dan seolah olah perawat tersebut main main dengan perkara tersebut. namun tidak pasti samada ianya benar benar rawatan atau penipuan semata mata sahaja.

Pelbagai komen netizen lemparkan kerana perkara tersebut agak melucukan dan kebanyakannya menganggap perawat tersebut menipu kerana tidak dapat dipastikan kesahihannya. Apa pendapat anda ? Adakah rawatan kaedah ini boleh diterimapakai atau menipu semata mata.





p7
close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==
KODE IKLAN DFP 2